Brede planker?




Min kæreste og jeg havde fra start en idé om, at vi ville starte med at renovere 3 af rummene og så vente med resten til det var færdigt.... Men sådan gik det ikke, for nu er vi pludselig i gang med hele huset.

Vores soveværelse er det seneste rum, som vi er gået i gang med. Jeg fik nemlig lokket min kæreste med på idéen i går aftes, hvor han så gik i gang med at brække væggene ned. Jeg tænkte nemlig, at det var et værelse, som ikke tog så lang tid og jeg tror på sigt, så bliver vi rigtige glade for, at når vi synes, at byggerodet er for meget og træls, så kan vi trække os tilbage i det nye soveværelse.

Så i dag har jeg brugt tiden på at tjekke priser (Hvad sker der i øvrigt for, at der er 128 kr til forskel på en rulle vindpap??!).. Og materialer har jeg selvfølgelig også tjekket. Jeg er sikker på, at jeg gerne vil have brede planker i stuen - men nu bliver jeg pludselig i tvivl omkring, om det også passer til et lille rum?

Hvad tænker I??

5 kommentarer:

Riks sagde ...

Sikke en god tanke at have soveværelset som base...En seng, en dyne, sit tøj (måske hvis ikk du er så heldig at ha walk-in closet) og et tv (måske..)...så kan man da klare sig!
Synes brede planker er flotte og selvom det er et lille rum kan det være det giver mere luft / mere overskuelighed i rummet, da gulvet ligesom er "stille" i udtrykket og resten af indretningen så derfor bare kan "larme", hvis du forstår.
God fornøjelse, - glæder mig til at se det færdige resultat!

CUPCAKE-STYLISTEN

Ditte sagde ...

Jeg synes gulvet skal være ens i hele huset! Undtagen på badeværelset selvfølgelig :)

Jeanette sagde ...

Enig :) og det skulle det også gerne blive mere eller mindre herhjemme :)

Jeanette sagde ...

Nemlig, for byggeriet varer mindst et år til, så vi kommer længe til at få glæde af, at ét rum i det mindste er færdigt

Jeanette sagde ...

Og det lyder faktisk fornuftigt det du siger med bredden, så tror vi kaster os ud i de brede på værelset også :D