Blåt bord


Blomsterne fra min kærestes fødselsdag holder sig utrolig godt, og de har fået en fin plads på yndlingsbordet, hvor jeg synes, at de passer helt godt ind (på trods af byggerodet)....

Jeg har efterhånden fundet frem til, hvordan køkkenet og stuen skal indrettes, og "desværre" skal vi ikke have noget spisebord i køkkenet, men i stedet for skal vi have et langt i stuen, og det betyder så, at det blå bord må gemmes væk i et værelse. I min gamle lejlighed stod den ellers i mit køkken, og det var bare så fint, men den kan vel sikkert også bruges som et skrivebord eller noget.

6 kommentarer:

diana sagde ...

Hej
Virkelig flot blog du har !!
Kram Diana

Jonna og Simon sagde ...

Det er altså også et virkeligt fint bord!!:)

Jeanette sagde ...

Hej
Det varmer virkelig at høre, tak :D

Jeanette sagde ...

Ja, ærger mig også meget over, at den ikke kan få en plads i køkkenet :(

Dots sagde ...

Det er bare så fint det bord!!

Jeanette sagde ...

Meget, og det bedste er, at jeg fik det helt gratis af min veninde :D