Tofarvet vægge



Jeg gemte i sin tid billedet, fordi jeg syntes, at det var rigtig flot med den tofarvet væg..

Lige inden jeg udgiver indlægget, viser jeg billedet til min kæreste og det kom der en lidt sjov dialog ud af:

Mig: Synes du ikke det er smart?
Min kæreste: Hvad for noget af det?
Mig: Ja, væggen! Og egentlig bare det hele.
Min kæreste: Nå, det ved jeg ikke.. Jeg synes, det er nogle mærkelige billeder.
Mig: Mener du det? Så kommer vi da til at få problemer, for det er nogen lignende, som jeg godt kunne tænke mig.
Min kæreste: Så skal de i hvert fald ikke hænge sådan! Det hele er mega rodet, billederne flugter ikke og de ligner nogen, som bare er blevet hængt tilfældigt op.
Mig: Hmm, ja ok.. Men ehh, malingen så... Er det ikke smart?
Min kæreste: Jeg synes, det hele er mærkeligt.

Så fik vi det på plads.. Der er stor forskel på, hvad en mand og kvinde ser - eller i hvert fald, når de hedder Henrik og Jeanette. Ved nærmere eftertanke, så vil jeg da give min kæreste ret i, at der måske er lidt "rodet" på billedet. Men ved første øjekast var det slet ikke det, som jeg så. Jeg så bare smarte og flotte ting og detaljer. Bum.

6 kommentarer:

Trine sagde ...

Hehe, ja ofte er sådan nogle boligblade billeder også lidt for fancy og mærkelige i det. Gad godt der fandtes lidt inspiration derude, som mænd også ville se ideen i og så kunne man få det trumfet igennem ;)

Jeanette sagde ...

Nemlig! Jeg har i hvert fald lært af det her - når jeg får nogle gode idéer, så skal den serveres på en helt anden og mere konkret måde - ikke noget hokus pokus til Henrik :p

Riks sagde ...

kvinder har sans for detaljen, ikke sandt?! :)

Mette Andersen sagde ...

Haha! Det er totalt som hjemme hos os :) min kæreste er dog vild med alt jeg finder på - når det er kommet op! Når jeg viser ham billeder er han meget skeptisk, og kan slet ikke se fidusen. Men når det så er en realitet, så er han vild med det. De er skøre de mænd :)

Jeanette sagde ...

Det vil jeg mene :D

Jeanette sagde ...

Sådan tror jeg næsten også det er herhjemme, jeg har i hvert fald ikke hørt noget brok over de forskellige ting, som jeg har købt og hængt op - eller måske lige til en start, men det stopper heldigvis hurtigt :)