Tilbygning

 
Det hus vi har købt er kun 99 kvm og derfor skal vi bygge til.. Vi har målt lidt på det, og hvis vi får godkendelsen af kommunen, så er det 35 kvm, som vi vil bygge ud.
 
Tilbygningen skal fungere som soveværelse..... Overvej det lige - en 35 kvm stor soveværelse, det skriger da bare efter, at der skal være et walkin closet og jeg har gjort mig mange tanker om, hvordan dette rum skal se ud. Da jeg så overstående billede fra Invita var jeg ved at hoppe og ned af glæde, for det var lige præcis SÅDAN, at jeg havde forestillet mig, at soveværelset skulle være.
 
Stort, lyst og lækkert! Med en dør ud til haven og de små vinduer til venstre passer perfekt med, at det er den side, som vender ud mod vores hæk. Alt i alt, er det her billede den perfekte inspirationskilde til, hvordan mit nye soveværelse skal være. Jeg er lykkelig <3

4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hej!
Jeg faldt netop over din blog, som ser spændende og hyggelig ud, så glæder mig til at følge dig;o)
Jeg er selv ny her i blogland...
Du er velkommen til at kigge forbi min blog http://hyggeglimt.blogspot.dk/

Smil fra Charlotte

Jeanette sagde ...

Det er jeg rigtig glad for at høre - velkommen til :) Tager lige straks et smut forbi din blog også :)

Jonna sagde ...

Åhh ja!! Hvem der bare havde et Walk in closet...;) Det lyder som om det godt kunne gå hen og blive rigtig flot!!:) Hvor mange værelser er der så udover? Skrev du ikke at du ville have 3 børn?;) hihi...

Jeanette sagde ...

Ja, et walk in må da bestemt være de fleste pigers drøm :) Pt, er der kun 2 værelser, og derfor vil vi bygge ud, så der komme ud - men puh, antallet af børn ved jeg ikke lige, men jeg har en masse børnenavne, som jeg godt kan lide :D