Turkis ringe

Photobucket

Min seneste craving går på farven turkis - især inde for smykker (kan det næsten undgåes med alle de flotte YSL ringe, som pt bliver flashet rundt i blogland?)

Jeg faldt først for ringene til venstre, som er fra Friis & Co. og det gode ved dem er, at der stadig er nogle få tilbage, som kan købes på deres hjemmeside her til 85 kr - portoen koster bare 59 kr, hvilket jeg synes er ret dyrt for to små ringe..

Den anden ring er fra H&M og den koster kun 29 kr, så den vil jeg kigge efter i min lokale H&M en af dagene :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er helt vildt med den store ring fra H&M, men den kan ikke fås der inde mere:( - da det jo også er over et år siden, du skrev dette indlæg;) Men vil du ikke skrive, hvis der kommer flere - gerne ikke for dyrt! Jeg har ledt efter en turkis ring i rigtig laang tid nu..
Tak!:D