Din pung


Mange modemagasiner og blogge for den sags skyld har vist indholdet af deres tasker, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes, at det er lidt sjovt at se, hvad andre folk render rundt med i deres tasker.
Dog er taske-idéen måske ved at være lidt brugt - så jeg har fundet på noget nyt.. Måske? Her er i hvert fald indholdet af min pung..

Af plastickort har jeg: et Club BR kort (giver 25% rabat bl.a. batterier.. og sparemærker, hehe), BR personalekort, sygesikring, lånerkort, Mastercard direct-kort (for de personer som ikke er voksne nok til et dankort), H&M kort, wildcard, kørekort.

Af andre ting gemmer min pung på et billede af min veninde, Christina, donorkort, stempelkort til Baresso, min bankrådgivers visitkort og så en samlet formue på 37 kr.

Hvilke plastickort gemmer din pung på og er du indehaver af nogle spændende rabatkort, som jeg måske burde kende til? Fortæl, fortæl, fortæl... :D

4 kommentarer:

rijaH sagde ...

Iiih hvor spændende :D elsker også så noget ;D Må jeg stjæle din ide til min blog? Så kan du se hvad jeg har ;)

Vibeke sagde ...

God idé! Jeg har ret meget crap i min pung. Den er altid stoppet til randen med kort og kviteringer og gamle togbilletter. Jeg har lige tømt pungen for at kigge, og det er helt utroligt, at det hele kan være der.

Jeg stjæler også lige ;) men uh, man skal vist lige passe på, som du også har gjort, og ikke udlevere alle de personlige oplysninger.

- Vibeke

Jeanette sagde ...

I "stjæler" bare, det er jo ret sjovt at se, hvad I andre render rundt med ;)

Og ja, mine kort er lagt meget strategisk, så jeg ikke udleverer personlige oplysninger :)

Lykke sagde ...

Uhh, vil lave et min-pung poste snart :) God idé!