Leah Maria - webshop

Peter Jensen - See by Chloé - Loopielove - Peter Jensen - Botkier - Stine Goya

Jeg faldt tilfældigvis over en webshop, som jeg ikke har set før - Leah Maria hedder den. Det er ikke lige alt tøjet på siden, som falder i min smag, men jeg synes alligevel, at der er nogle gode fund, som det jeg har vist på billedet.

Jeg har på det seneste ledt efter noget tøj med prikker, og jeg synes de to bluser på billedet kunne være et rigtig godt bud. Botkier er også et taskemærke, som jeg er begyndt at holde øje med og overstående taske er ret lækker, er vild med den brune farve og at den er så enkel i designet, men alligevel har lidt kant med rynkeeffekten.

Lige nu kan man desuden spare 40-50% på varer fra sidste sæson på webshoppen, så der er penge at spare og det er jeg jo ret meget fan af :)


Ingen kommentarer: