Januarudsalg

Julen varer lige til påske - og det gør udsalget også, har flere medier skrevet i løbet af januar. Så det lyder lækkert, at der kommer til at være lidt spare lidt endnu, dog er jeg spændt på at se, om udvalget blandt det nedsatte kommer til at være noget ved.
Januarudsalget har ikke budt på de store kup fra min side, men jeg har da gjort mig et par småkøb. Halstørklædet er nok det bedste køb, jeg har gjort mig. Den er så fin med de små glimmertråde, som desværre ikke ses på billedet og ellers er jeg også rigtig glad for ugle t-shirten - den er virkelig cool! Bæltene har jeg ikke fået brugt så meget endnu, men de gør så rigtig godt til chinos og kan måske også bruges til sommer sammen med en denim nederdel.



Malene Birger - nedsat til 400,- fra 800,-


Mads Nørgaard - nedsat til 90,- fra 300,-


Baum und Pferdgarten - nedsat til 350,- fra 500,-


De fine, fine sko fra Mulberry nåede jeg desværre ikke at få fat i. De var på mulberry.com nedsat til 67 pund fra 225 pund, så hvis du har dem (i str 38) og vil sælge, så skriv endelig!!


Ingen kommentarer: