What to buy in LONDON

Cecilie Boccara - Givenchy - Susanne Guldager

Karl Lagerfeld - Phillip Lim

Balmain - Yves Saint Laurent


Wood Wood - Alexander Mcqueen


Om ganske få dage skal jeg hele 4 skønne dage til London og jeg er derfor ved at forberede mig på, hvad jeg skal have med hjem..
Jeg har bestemt mig for, at jeg helt sikkert skal have et par chinos, gerne et par der er lidt volumiøse i det, som dem Susanne Guldager har lavet og ellers skal der et par tårnhøje stiletter i shoppingbag'en + nogle lækre toppe med farverige eller sjove prints.
En cardigan skal jeg med stor sikkerhed også have købt - der går jo ikke en dag uden jeg har en på.
Smykker overvejer jeg også at købe, det er ikke rigtig noget jeg går med til hverdag, men vil smadder gerne ændre det. Synes ringen fra Yves Saint Laurent er ret flot og dejlig oversize.
Hvad synes I om ringen??

Ingen kommentarer: