Tørrede appelsiner



Den helt store produktion af juledekorationer er ved at tage fart herhjemme og jeg mindedes, at jeg engang lavede nogle tørrede appelsiner i ovnen og ville prøve lykken igen, da de dengang blev ret fine.

Men i år, er det som om, at de ikke rigtig vil... Ved nogen af jer, om det kun er varmluft som duer?? Jeg har jo kun en gammel ovn fra gud hvem hvornår, og den har desværre ingen smarte funktioner.

Et alternativ kunne måske være at lade dem lufttørre, men det har jeg slet ingen erfaring med. Har I?

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Jeg plejer at luft tører dem evt på et stykke køkken rulle på radiatoren. Du skal bare huske at vende et par gange undervejs.Håber det lykkes for dig :)

Jeanette sagde ...

Tak for tippet, det gav et helt perfekt resultatet - også selvom jeg glemte at vende dem :)