Her bor Mette

I er vidst ved at være blevet godt og grundigt spammet til med billeder fra i torsdags, men jeg vil altså ikke lige snyde jer fra disse billeder, af hvordan min veninde Mette bor :) Hun har nemlig den hyggeligste lille lejlighed sammen med sin søster og sammen har de indrettet den rigtig flot og hyggeligt.. Jeg tror, at jeg er ret fascineret af det hele, fordi det er så anderledes i forhold til hvordan jeg bor.


Her er Mette med hendes farverige billede, som Mia herfra bloggen har malet (det er også Mia, som gemmer sig bag billedet)

Et lille stykke væg er blevet dekoreret med en masse minder og billeder..

og til sidst verdenskortet, som der hænger i gangen..
- Hvorfor har jeg ikke plads til sådan et - det er jo en ret nem måde at få lidt farver ind på en tom og kedelig væg...

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Fantastisk billede Mia har malet!!! :)

Jeanette sagde ...

Jep, hun er ret kreativ :)