Tøj til sommerbryllup

Photobucket

Forleden fik jeg at vide, at min fætter havde friet til sin kæreste, og derfor skal jeg til bryllup til juli - hvilket jeg selvfølgelig glæder mig rigtig meget til! :D

Derfor er jeg så småt begyndt at overveje, hvad jeg skal have på af tøj.. Min familie er ikke sådan nogen, der er super fine på den, så derfor regner jeg ikke, at det bliver det helt store galla halløj, som jeg skal trække i og i stedet har jeg kigget på nogle lidt mere sommerlige kjoler..

Hvilke af de to kjoler er du mest til? Den til venstre er forresten en maxi :)

7 kommentarer:

Fuglen sagde ...

Med det tilbehør du har valgt synes jeg den til højre :D God fornøjelse, bryllupper er skønt!

Anonym sagde ...

Hvor er øreringene og tasken fra? :-)
og de andre ting? :-)

Anonym sagde ...

Maxien er SKØN !! Hvor er den fra ??

Mathilde Bartholin sagde ...

sikke nogle fine ting! Jeg synes, at maxien kunne være fedt at have på til et bryllup! (-:

www.mathildeswonderland.wordpress.com

EmmaLag sagde ...

hvor er den nude kjole fra? :D love it!

www.emma-lagrelius.blogspot.com

Anonym sagde ...

helt sikkert maxien, den er virkelig flot:)

Jeanette sagde ...

Maxien er fra Topshop og den anden er fra Vero Moda.. Resten af tingene er fra Topshop og asos :)