Korcula fra Vagabond

Her i påsken modtog jeg et par mails, hvor folk spurgte, om vi havde denne model i butikken (Ørnen) og det har vi.. Så jeg tænkte, at hvis der er andre, som også gerne vil have fat i denne model, så kan I lige få at vide, hvilke størrelser vi pt har på lager, og det er følgende:

37, 38, 39 og 40

Skoene er i ordren, så vi får flere hjem snart - ellers er der mulighed for, at jeg kan skaffe enkelte størrelser hjem. Så skriv en mail eller ring til butikken på 75120580, og så skal vi nok hjælpe :)

2 kommentarer:

Katja sagde ...

dem har jeg lige købt og de er bare såå dejlige at have på, superkøb. Apropos godt køb er jeg bare så glad for kjolen, som kom i dag og passer perfekt.
-Katja

fashionbysobczak.blogspot.com

Jeanette sagde ...

Katja, hvor er jeg glad for at høre, at kjolen passede, for den fortjener også en ejer, som vil bruge den :) hehe.. Og skoene er bare fine ja :D