Dyrberg/Kern ure

Photobucket

Som I nok har lagt mærke til, så har jeg for nylig "genopdaget" Dyrberg/Kern.. Jeg husker mærket fra jeg var yngre, men dengang syntes jeg, at de lavede nogle mærkelige smykker..

Men nu er jeg lidt mere på bølgelængde med dem og sagen er faktisk den, at jeg er gået hen og blevet forelsket i deres ure - særligt det sorte ur til højre.. Jeg er bare ikke typen, som bruger mange penge på et ur, så jeg må nok ønske mig den i fødselsdagsgave..

Hvis I andre er interesserede, så kan I købe uret HER...

2 kommentarer:

Charlotte Amalie sagde ...

Mit ur fra Dyrberg/Kern er det bedste ur jeg nogensinde har haft. Kvaliteten er virkelig i top!

Jeanette sagde ...

Åh, nu bliver jeg bare endnu mere fristet :D Håber jeg kan tage mig lidt sammen og få råd til et af dem :)