Balschmidt overvejelser

Photobucket

Jeg er super glad for mine Mentor wedges, og derfor kunne jeg godt tænke mig at udvide min samling med endnu et par - bare helst en billigere variant..

Derfor prøvede jeg forleden denne wedges fra Balschmidt, som "kun" koster 900 kr. Jeg synes, at den er rigtig fin, fordi den er grå og derfor skiller sig en del ud fra min sorte wedges, men samtidig synes jeg også, at skoen bliver lidt science fiction agtig i den farve - kan I følge mig?

Faktum er i hvert fald, at jeg godt kunne tænke mig at høre nogle andres meninger om farven.. Så piger (og drenge?), hvad synes I om skoen - og farven??

3 kommentarer:

Katrine sagde ...

Suuuper fin farve! De vil garanteret være gode til foråret og sommeren (;
..men synes bare det er ærgeligt at lynlåsen er sort?

Anonym sagde ...

de er super super fine:) dem skal du helt klart købe.

har efterhånden fulgt din blog et godt stykke tid, elsker at kigge med hver dag.

havde du oprettet en gruppe på facebook med den skobutik du arbejde i? kan nemlig ikke finde den..

Jeanette sagde ...

Katrine, ja det er altid godt med en lysere farve til en lysere tid, men samtidig er sort også bare sådan et trygt valg, så det er svært at ovetale sig til andre farver synes jeg.. Jeg synes modsat dig, at det er en fin detalje at lynlåsen er sort - men sådan er vi alle jo så forskellige :)

Anonym, overvejer dem som sagt også stærkt :D og er super, super glad for at du følger med og at du kan lide, hvad jeg laver. Det gør mig rigtig glad :) og jeg har rigtig nok oprettet en facebookgruppe, som hedder Ørnen, Esbjerg.. Du kan også lige få et link her http://www.facebook.com/group.php?gid=369423801272&ref=ts