Når man bliver gammel...

og det vil sige, når man har fødselsdag og fylder 22, får man dejlige gaver :D
- Det gjorde jeg hvertfald.
I går havde jeg Jeanette og nogle andre veninder til boller, ostebord og kagemand (med alt for meget glasur på) og jeg fik de her super fine støvler af Jeanette og vores veninde Christina :D .. Jeg er super glad for dem og det var lige dem, jeg havde ønsket mig. - Jeanette havde endda bestemt sig for at købe dem inden jeg overhovedet havde fortalt, hvilke jeg ønskede mig, så det var et dejligt sammentræf :D



Der er i øvrigt sket nogle mindre omvæltninger i mit liv. Jeg er flyttet hjem igen. Mit kamera er desværre lige blevet lidt væk i flytterodet. Jeg havde ellers glædet mig til at vise jer mine køb fra London, hvilket jeg så vil gøre når jeg lige får et kamera til rådighed :)

Ingen kommentarer: