Kranz & Ziegler

Photobucket



I går modtog jeg den bedste mail nogensinde!

Kranz & Ziegler har netop lanceret en hjemmeside og det kommer bloggen tilgode i form af gratis smykker. Jeg har aldrig prøvet noget lignende, men føler mig meget heldig og tilfreds, selvom jeg selvfølgelig godt ved at firmaet får masser af billig reklame ud af det.


Men anyway, smykkerne er meget fine og lige mig, og øverst ser I de 4 ting, som jeg har valgt.
Jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg skulle have et læderarmbånd, måske husker I indlægget, som jeg lavede, da jeg var misundelig over min venindes flotte armbånd? Haps, nu har jeg snart et selv :D


Og halskæden blev også ret hurtigt valgt ud, håber den kommer i en lang snor, for jeg så en pige i lørdags, som havde en lignende kæde på og selvom jeg slet ikke normalt er til hjertesmykker, så må jeg altså overgive mig til fordel for denne, for den er virkelig skøn.


Til sidst er der et fint enkelt armbånd, hvor 120 kr af pengene går til "projekt omsorg" og til sidst, men ikke mindst, så blev der valgt et par Marguerit ørestikker - de er jo næsten en klassiker i smykkeskrinet.

Ih, det må man da næsten kalde jul på forskud!
Mange, mange tak til Kranz & Ziegler

4 kommentarer:

Signe sagde ...

Ej hvor lækkert! Det er nogle rigtigt fine ting du har valgt! :D

Jeanette sagde ...

Det var noget af en overraskelse ja, glæder mig utrolig meget til at modtage det hele :D

Anonym sagde ...

jeg troede I var to om bloggen?

Jeanette sagde ...

Det er vi os :)