Flashy leggins

Photobucket

5 kommentarer:

Emma sagde ...

Jeg er også totalt skudt i de leggins! :)
Og jeg er også totalt skudt i din blog, jeg er derfor blevet fast læser! tjek min blog ud på: www.emmasdilemmaer.blogspot.com, og bliv fast læser hvis du kan lide, hvad du ser ;)
Keep the good work going!

This chick's got style sagde ...

I personally love this trend a lot!

Anne sagde ...

Jeg ELSKER palliet leggings'ne - men men men, jeg prøvede dem og de kradser :( Øv. og så koster de kun 129!

Camilla sagde ...

uuuh de midterste er så flotte! hvis bare man lige havde en million og lange stænger, så ville de være mine! ;)

Jeanette sagde ...

Emma, ej det er jeg helt vildt glad for at høre, tak! :D Har også været forbi din blog, som godt nok også er god, så er også blevet læser ved dig :)

Thischick, me2 :D

Anne, ja det er så træls.. Havde også bestilt dem fra hjemmesiden, men returnerede dem pga at de kradsede =/

Camilla, uhh, jeg tænker det samme :D