Polen turen

Photobucket

1. roomservice, 2. Galaxy shopping center, 3. nye strømper, 4. vores hotel, 5. billig bowling

Søndag aften kom jeg jo hjem fra min lille Polen tur, og jeg tænker derfor, at jeg lige vil berige jer med lidt billeder fra turen - som bare ikke ville slutte.
Det var en rigtig hyggelig tur til Polen, alt var latterligt billigt og jeg fik slappet så meget af, men da vi skulle hjem søndag, var vi lidt ramt af de diverse uheld.
Vi skulle nemlig hentes i Flensborg af min venindes kæreste, men pludselig ringer han til os, og siger at han ikke kan hente os alligevel - for hans bil er gået i brand! For lige pludselig da han var kørt afsted for at hente os, kunne han lugte røg og da han kiggede i bakspejlet kunne han se, at det brændte i bagagerummet, så han skyndte sig at holde ind, og fik ilden slukket med en brandslukker. Ret dramatisk, men heldigvis skete der ham ikke noget.

Vi fik så en anden en til at hente os, og hun ankom i en fin BMW, som hun havde lånt, så vi satte os ind og kørte glad mod DK. Men lige pludselig begynder bilen at slingre, midt ude på motorvejen. Vi går alle sammen i panik og skriger "Hold ind på nødsporet", hvilket vi så gør, og her ser vi at dækket er punkteret.. Ååh, og for at det ikke skulle være løgn, så var der ikke noget reservehjul med i bilen - troede vi.. For vi havde tjekket bagagerummet og kunne intet hjul se, men efter at have ventet næsten 45 min tjekker vi så bagagerummet igen og allernederst ligger der så et hjulp. Så huj hej og på med hjulet, så var vi endelig afsted igen..
Sikke en tur :)

Ingen kommentarer: