H&M Home

Det er jo ingen hemmelighed at jeg eeelsker H&M og efter H&M Home er kommet, kan jeg selvfølgelig heller ikke lade være med at elske det. Jeg ville virkelig ønske det fantes i en butik tæt på mig :D ..
Kæresten og jeg er efterhånden ved at komme på plads i vores nye lejlighed og det er super dejligt :D .. Der mangler dog nogen småting, såsom puder, og derfor kiggede jeg lidt på H&Ms udvalg og faldt over disse puder - jeg er helt vild med dem alle :D .. Prisen bliver dog lidt pebret, når der både skal købes pudebetræk og derefter puder.

Stribet pude: 129,- Flæsepude: 149,- Pude i imiteret lak: 29,95,- Pude med 'sten': 179,-Hvid flæsepude: 179,-

1 kommentar:

Helene sagde ...

Hvis jeg havde pengene, så ville jeg fylde hele mit lille værelse med puder fra H&M, der er simpelthen så mange flotte!