Et lille tip til bl.a. Woman & Costume læsere

Åh, det her er måske et fesent tip, som man burde holde for sig selv - men jeg kan ikke helt forholde mig til, om jeg synes, at det er latterligt, mærkeligt, lavt, skægt eller hvad det nu er.

Men sagen er den, at jeg i dag ville opsige mit Woman abonnement, så jeg gik ind på benjamin.dk/kundeservice, hvor jeg loggede ind og så opsagde abonnementet - lige inden jeg skulle bekræfte det, kommer der så en meddelese frem, hvor der stod, at de var kede af, at jeg ville opsige mit abonnement, og at de gerne ville tilbyde mig 4 blade til kun 119 kr, hvis jeg blev..

Åh, jeg er måske lidt easy, men jeg valgte at sige ja tak til tilbudet - og 2 sek efter gik jeg ind for også at opsige Costume , og de var som forventet sjovt nok også kede af det, og de ville derfor give mig de næste 4 blade til 129 kr, hvis jeg blev.

Så hvis I andre gerne vil spare lidt penge på jeres blade, så kunne I jo gøre det samme......

Ingen kommentarer: