Senette leger med...

Mia og jeg er også blevet "tagget" i blog-legen af MAB fra Highstreetheels, hvor reglerne er som følgende:

- Du skal skrive 20 random facts omkring dig selv og dit liv
- Derefter skrive/linke til de personer/blogs du ønsker skal skrive deres 20 random facts
- Er du blevet tagget - god fornøjelse!

Så her kommer mine 20 ting...... Enjoy :D

1. Jeg bliver 21 år om under 2 måneder :D
2. Jeg har kendt Mia i 15 år
3. Jeg er halv græker
4. Den sidste neglelak jeg købte var sort
5. Jeg har haft mellem 15-20 forskellige jobs i mit liv ö
6. Pt arbejder jeg 3 forskellige steder
7. Jeg har siden oktober købt for mere end 7000 kr i H&M
8. Jeg elsker Kings of Leon - og skal til deres koncert den 7. juli :D
9. Jeg er dårlig til at finde rundt
10. Jeg kunne købe mig fattig i TopShop
11. For tiden er jeg rigtig vild med sangen, "Jeg vil ha' en rapper"
12. Anywho var den første blog, som jeg fulgte med i
13. Jeg har en tatovering på håndledet
14. Jeg har planlagt at købe en taske fra Botkier, så snart jeg har råd... en gang... måske :D
15. Jeg er rigtig glad for mine øjenbryn
16. Når jeg ikke kan sove om natten, plejer jeg at høre musik fra min ipod, indtil jeg blir lullet i søvn
17. Jeg var i byen i går til kl 6!
18. Jeg er et rodehoved
19. Jeg gad godt, at jeg var 5 cm højere
20. Jeg er dårlig til at finde på 20 ting om mig selv :p

Og jeg sender legen videre til Trine fra Budgetlivet...

1 kommentar:

Kathrine sagde ...

Åh gud, sikken et pres når jeg nu sidder og læser til eksamen ;)