Så tager jeg den også lige

.. den med de 20 spørgsmål, Senette har jo allerede sendt den videre til Trine fra Budgetlivet, så jeg venter bare spændt på hendes svar også.
1. Jeg er 21 år og næsten 4 måneder
2. Jeg går på 3. år på HHX og bliver student om 19 dage (finally! :D)
3. Jeg tog lige en lille smutvej med 10. klasse og første år på HG, inden jeg kom på HHX
4. Jeg bor hjemme hos min mor
5. Jeg har været sammen med min kæreste 5 år og næsten 9 måneder
6. Jeg håber på at flytte i lejlighed med min kæreste 1/8, i den lejlighed vi kiggede på igår, i centrum af centrum :D
7. Når jeg er færdig med skolen, skal jeg arbejde et år. Hvilket nok bliver i den Føtex jeg har været i de sidste knap 3 år, ved kassen og i kundeservice/kiosken (man arbejder vel ikke i Danmarks 3. mindste Føtex for ingenting)
8. Efter mit lille sabbatår, vil jeg gerne læse til sygeplejerske
9. Jeg har voldsom høfeber og er allerede træt af at ligne en der er overdrevet sløv døgnets 24 timer
10. Jeg er en sucker for tryghed og har det bedst hvis jeg ved hvordan alt skal foregå og jeg kan få lov at bestemme
11. Jeg elsker at sove og sover gerne eftermiddagslur hver eneste dag
12. Jeg kommer ofte for sent (til alt)
13. Jeg bruger alt alt for mange penge
14. Jeg har tabt mig 12 kg siden september
15. - men skal stadig hvertfald 10-15 kg mere
16. Jeg elsker jul og alt hvad der hører til, specielt and og glæden ved at give andre gaver
17. Jeg elsker kebabmix og kunne spise det hele tiden
18. Jeg er et værre rodehoved og mit værelse ligner oftest noget der er løgn
19. Jeg er meget dårlig til at tage mig sammen til ting
20. Jeg vil vige mine to næste dage til samtidshistoriens spændende læsning, da jeg skal til eksamen på tirsdag
Tak fordi i læste med :P

Ingen kommentarer: