Gulvlange kjoler



Jeg drømmer om en gulvlang kjole i mit klædeskab....

5 kommentarer:

~Sine~ sagde ...

Det gør jeg også! kunne være rigtig flot at svanse rundt i sådan en sag til sommer. Jeg er dog ikke ret høj, og er bange for lange kjoler er pænest til de lidt højere piger..

Jeanette sagde ...

Ja, det anede mig.. Jeg er også kun 1.63 høj, så derfor tror jeg også, at jeg bare nøjes med at drømme om disse kjoler :)

Fuglen sagde ...

Også mig! jeg vil have..

Anne K sagde ...

Gulvlange kjoler er ogsaa fine til halv-korte/lange piger. Jeg er ogsaa kun 1,64 og med den rigtige kjole kan man faktisk baade synes laengere og smallere. Bonus! :]
Jeg har denne sag fra Forever21 og paa trods af mine manglende centimeter synes jeg, at den goer sig ret godt. Klik evt. ind paa det lange link, de har mange fine '(floral) maxi dresses'.

http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=dress%5Fcasual&product%5Fid=2057313807&Page=17#

Jeanette sagde ...

Uh, tak for tippet søde Anne :D

Måske skulle jeg også tage at prøve en lang kjole, før jeg helt udelukker det :)