Dagen i dag

står på noget så uinspirerende som 9 timer i føtex, inklusiv voldsom høfebernæse, fra 11.00-20.00 og så er den dag vidst gået. Så dagens tøj bliver hvertfald ikke vist idag.

I går var jeg til min anden sidste eksamen, som var samtidshistorie, jeg trak emnet ''Chile i 1970-1973, under Allende'', som på ingen måde er noget jeg har styr på. Men jeg klarede den til et 4-tal, hvilket nok er det dejligste 4-tal jeg nogensinde får til en eksamen. - Jeg var yderst tilfreds og glad, især når man tænker på at jeg er dumpet faget i årskarakter.
Nu har jeg 14 dage til min sidste eksamen, som er engelsk og jeg bliver student - kan slet ikke vente :D ..

Næste uge drager jeg til hovedstaden for at tilbringe en masse dage med min dejlige kusine, der desværre er flyttet derover :( .. Pengene er virkelig små, især nu efter at vi har sagt ja til den lejlighed. Men jeg glæder mig bare til at tilbringe en masse dage med hende og noget budget-shopping i de butikker vi ikke har her i Esbjerg

Min søde kusine Camilla og mig - dog for to år siden :P

Ingen kommentarer: