Dagens tøj + køb

Topshop cardigan, Baum und pferdgarten t-shirt, H&M chinos, Bianco sandaler

I dag var jeg på arbejde, her skete der ikke lige det vilde, så jeg fik før fri, og så var jeg lige et smut nede i Pure, hvor jeg fik købt en nice blondetop fra Mbym.. Jeg bestemte mig i øvrigt også for at købe Bulboxer skoene, så de røg med hjem i dag.

I aften skal jeg hjem til en veninde.. Vi skal spise sammen og så ellers dulle os op, for så står den på druk og bytur herefter.... Så nu har jeg den evige krise - tøjkrise!! What to wear??

4 kommentarer:

Fuglen sagde ...

Du har da skoene :-)

Jeanette sagde ...

Fuglen, ja nu har jeg dem :) Det billede jeg har vist af dem tidligere var fra, da jeg prøvede dem på mit arbejde..

Jeanne sagde ...

Åh de er da helt fantastisk de sko :)

Jeanette sagde ...

Jeanne, tak :) Er også smadder glad for dem - hvilket de mange billeder af dem vel også antyder.. hehe