Kjoler, part1

Jeg har terminsprøver hele den her uge, det tager alt min energi, og har derfor desværre slet ikke været aktiv på bloggen.
Jeg fik lige kigget nogle af mine kjoler igennem og synes egentlig jeg har mange ret fine. Men hjælp mig lige piger, hvilke af mine kjoler holder stadig og kan bruges denne sommer? :D
Her er et lille udpluk af mine kjoler, der kommer et indlæg mere med flere kjoler.

Kjole fra Vero Moda


Kjole fra ONLY

Kjole fra Asos

Kjole fra H&M

Kjole fra Graumann

Kjole fra Gina Tricot

Kjole fra Vero Moda

Kjole fra Lipsy

Så piger, hvilke holder endnu? :D

14 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Keeper, keeper, keeper og keeper - synes allesammen vil være fine til sommer! :D

Mia K sagde ...

Yay :P .. Så behøver jeg måske slet ikke ud og investere i så mange kjoler, selvom jeg sikkert ikke kan lade være :P .. Jeg har lige lagt dem ind på um for at få gang i tråden :P

Nana sagde ...

Jeg synes helt klart også at de allesammen holder.. De er SÅ fine.. :)

Mia K sagde ...

Tusind tak begge to :) .. Så må jeg jo bare springe ud i det og få brugt alle kjolerne, istedet for at lade dem hænge i skabet.

Cathrine sagde ...

Den nederste er så flot, den skal du ikke beholde, for den skal jeg have fingerne i. Dit inglæg inspirerede mig til lige at kigge på mine gå-i-byen-kjoler, og jeg kom frem til 32 stk. Det er jo overforbrug der vil noget, men hvor de dog klæder mit skab. Hi hi.

Mia K sagde ...

Cathrine - det var da også noget af en samling :P
Jeg kom aldrig videre med mine kjoler, men må snart lave part 2 :P
Jeg er også super glad for den nederste, synes det er den flotteste og faktisk den billigste :D

Cathrine sagde ...

jah, men kan simpelthen ikke få mig selv til at sælge nogle af dem. Der hænger også en del jeg ikke har fået brugt endnu. Jamen vil glæde mig til at se part 2.

Anonym sagde ...

den sidste vero moda kjole med ligesom blomster på ved halsen, er den fra 2009??

Mia K sagde ...

Ja, det er den :) .. Jeg købte den på deres hjemmeside sidste måned.

Anonym sagde ...

Er den meget gennemsigtig??
Kan se de stdaig har den på hjemmesiden, men vil ikke bestille den hvis den er megte gennemsigtig ;)
Har du den i en str som du plejer at bruge eller er den lille i str??

Mia K sagde ...

Ja, den er lidt gennemsigtig, men synes ikke det er slemt.
Jeg har den i samme størrelse som jeg plejer :)

Anonym sagde ...

Hej :D
Jeg synes kjolen fra Graumann er så fed, hvad hedder kjolen og hvor køber man den :)?
tak :D

Anonym sagde ...

ubs mente den fra Gina tricot :D

Nicoline. sagde ...

Hvad str. er den fra Gina Tricot? :D