Hjemvendt fra Århus

I dag har jeg haft den dejligste dag i Århus.. Det var jo dagen, hvor jeg skulle have bøjlen af - og hold da op, sikke nogle flotte bisser jeg har fået.. Så alt tegnede jo på, at det skulle blive en god dag, hvilket det også blev.. Jeg brugte hele dagen på at kigge butikker og fik købt en masse - lige fra solbriller til ting fra panduro hobby. Flasher nok billeder de kommende dage.

Her er nogle billeder af de ting, som jeg nøjedes med at kigge på.. De sorte/beige farvet sko er fra Deichmann, som nok ikke er et særligt anerkendt mærke - men jeg tænker lidt, pyt med mærket, når varen er fin.. Desværre var skoene dog ikke i min størrelse.. De gule sko fra Bianco er jeg meget, meget forelsket i. Den vilde farve kombineret med nitterne er ikke til at stå for - men 700 kr er bare mange penge, når jeg har købt så mange sko på det sidste. Men måske får en af jer andre glæde af disse skønne sandaler.

Skindkjolen fra Modström er også ret fab - skind og flæser er et sikkert hit.. Dog fik prisen til de 1600 mig til at springe over..
Dagen i dag blev i øvrigt også brugt til at besøge lidt vintage butikker som "Inges Tøjtempel", "Dengang" og "KK Special" - skønt!
Heldigvis går turen allerede til Århus om en uge igen.... Behøves jeg at sige, at jeg allerede glæder mig?

Ingen kommentarer: