Fyr-den-af-bar, Rockband & dagens tøj

I går var Mia, Trine og jeg i byen.. Inden byturen mødtes Mia og jeg for at få styr på vores tøjkrise, vi ville nemlig gerne have noget af vores nye tøj på, men hvordan og hvorledes det skulle sammensættes vidste vi ikke.


Et udpluk af vores udvalg
Mine nye H&M bukser blev overvejet..
Men vi endte i dette tøj..


Vi startede vores bytur på Industrien, men priserne var lidt pebret, så vi tog videre til A-bar aka Fyr-Den-Af-Bar og her var der billigbar, så vi kunne slippe med 20-30 kr for drinks. På A-bar var der noget dyst med, hvem der havde det bedste "Rockband" og efter vi havde drukket en masse billige drinks, endte vi også med at stille op - behøves jeg at sige, at vi ikke vandt? Men søde var vi da at se på.. Vi endte på Christian den 9. til sidst og alt i alt var det en super aften - og jeg glæder mig allerede til næste weekend...

1 kommentar:

Kathrine sagde ...

Damn, vi ville være et super band! Vi ser jo ud til at være født til det shizzle :D