"Anton, dine bukser er revnet"

- tænkte jeg bare i går, da jeg var på arbejde og satte mig ned på hug... SCRCTTT, sagde det og så var jeg officelt uvenner med mine grå chinos fra Minimum. Helt ærlig, så brugte eller slidte var de bukser ikke og stramme sad de heller ikke - men nej, de valgte så lige at revne i sygningen.. Øv mand.....

Men sommeren er over os, så jeg vil vælge at være positiv og glæde mig over alle de dejlige ting, som skal ske i fremtiden..

I morgen skal jeg fx være sammen med 3 dejlige veninder - vi skal ikke noget vildt, højest spille en omgang Matador, men de er bare dejlige at være sammen med.
På lørdag drager jeg til KBH, hvor jeg skal besøge Anne og her bliver jeg så til mandag.
Allerede d. 14/4 forlader jeg Esbjerg igen, så er det nemlig tid til at besøge Århus og d. 15/4 sker noget længeventet........ Jeg skal have mine togskinner af!!! Sådan mand! Det blir skønt..
Den 22/4 tager jeg faktisk et smut til Århus igen, måske sammen med en veninde eller to.
Den 7/7 står den på Kings Of Leon koncert i Forum!
Den 24/7 bliver jeg 21 år og det ligger perfekt på en fredag..
Den 5/8 er det så tid til at tage til Skanderborg koncert sammen med Mia og Mette og allerede den 31/8 tager vi på ferie sammen igen - denne gang er det bare til Grækenland.


- Livet er skønt :D

Ingen kommentarer: