Undskyld.. HVORFOR??

Ja, det er så mig der er Anne, der er kommet med på bloggen..

og vi lægger hårdt ud med nogle tanker om mænd, som jeg er meget optaget af for tiden. Hvorfor siger mænd ofte undskyld, når de ikke skal, men glemmer det, når de skal??

Jeg har på de sidste to måneder oplevet tre fyre, der har sagt undskyld til mig, efter de har brugt en hel aften på at sende blikke og et enkelt eller flere kys er det også blevet til..
Den første situation udspiller sig i Esbjerg på den lokale bar, og det er det klassiske der sker. Pige (mig) møder mand (dum dreng), de snakker, de følges væk, de kysser godnat og går derefter hver til sit. Der går en uges tid, ingen kontakt, hvilket vel også er okay.!?
Samme scene udspiller sig igen på den lokale bar, denne gang dog uden sød musik. Pige (mig) møder mand, de snakker om løst og fast. og så kommer den.. Forresten du må undskylde det sidste lørdag !! Så står man der med håret hængende, og ved ikke helt, hvad man skal svare. Han fik det jo nærmest til at lyde, som om jeg allerede havde planlagt vores bryllup. For at gøre det endnu værre kommer det bagefter fra manden, "jeg var os bare så fuld".. AMEN, SÅ ER DET DA HELT OKAY. No more sweet romance der.
Så jeg hoppede på toget hjem til kbh og tog til fest på uni sammen med min venninde, og da vi er allerbedst i gang med at feste og have det sjovt, dukker der nogle drenge op, som vi kender hjemme fra Esbjerg. De er nogle søde drenge, som jeg ofte har snakket med derhjemme.
Som vi kommer senere og senere ud på aftenen og øllene bliver flere og flere, er jeg så ude og danse med ham den ene, som også er ham, jeg har snakket mest med. Men under dansen bliver han så mere kærlig end hvad godt er. Jeg stopper ham og siger "Hey, du glemmer og danse". Senere sidder vi udenfor og han snakker om alt muligt og så kommer den igen, "Anne, jeg skylder dig en undskylding"
Nu bliver jeg nødt til at sige undskyld, men helt ærligt, hvad regner de med.. Det gør da ikke noget, jeg bliver ikke sur eller gået i stykker af et enkelt kys, men nu lægger min selvtillid da helt på gulvet og roder rundt. Det eneste jeg kan tænke er, "kysser jeg virkelig så dårligt eller var det så hårdt at se mig i lyset!?"
Sorry, men forstår bare ikke, hvorfor??

Ingen kommentarer: