Ny kjole + fantastisk hjemmeside

Jeg faldt over denne smukke på bloggen Nanna spotter og synes den var helt fantastisk. Det er lige en kjole, som jeg kunne bruge til forårsfesten, istedet for den sorte tylkjole jeg viste i et tidligere indlæg. Da jeg så fandt kjolen på hjemmesiden, var den desværre udsolgt i alle størrelser. Men jeg gik tilfældigvis derind her til morgen og der var den kommet igen i min størrelse, så jeg bestilte den straks til den formidable pris £15! sat ned fra £68,51. Jeg havde ellers forstillet mig, at jeg skulle give en formue for at få kjolen, men nogen gange skal man jo være heldig.


Udover kjolen jeg har bestilt, fandt jeg lige nogen af de ting, jeg synes var flotte på Lipsy's hjemmeside og som et plus er alle tingene jeg har vist nedenfor på tilbud. De findes under special offers. Så tag et kig på deres hjemmeside - http://www.lipsy.co.uk/.


Ingen kommentarer: