Musik, sandaler og andet gøgl

Er der nogen bedre måde at komme i godt humør end ved at høre noget godt musik? Jeg har tre albums for tiden, som jeg kan høre igen og igen.. og igen....

Filur - Tim Christensen - Kings of Leon
Mine yndlingsnumre på cdérne er:
  • Filur: 20 Lashes
  • Tim Christensen: Hard to make you mine
  • Kings of Leon: Notion

Jeg har brugt morgenen på at rydde lidt op i gemmerne, og fandt ud af, at jeg har en del sandaler fra sidste år, som jeg med fordel kan bruge i år igen.. Overstående sandaler er fra Shoe Biz, Vagabond og Bianco.


Fandt også en koralfarvet top i min skuffe (yay!!) og de flotte hvide sko, skal jeg os snart bruge igen - håber jeg, er nemlig ikke så god til hvide sko. De sorte sko til højre er nogen, som jeg købte i går. Det er godt nok en model fra 2007, men de kostede kun 100 kr, så kunne ikke lade dem stå.


Og her er dagens outfit.. Jakke fra H&M, t-shirt fra Baum und Pferdgarten og bukser fra Minimum.



Ha´en skøn dag :)


Ingen kommentarer: