9A, Varde

Jeg har tjent lige knap 2300,- i dag - føler jeg selv.. Havde fri i dag, så vidste ikke helt, hvad jeg skulle give mig til, så derfor tog jeg til Varde med min moster..
Varde er en lille bitte by nær Esbjerg, og havde egentlig ikke regnet med at finde noget særligt - men blev ganske overrasket, da jeg fandt en butik ved navn 9A. Butikken var fyldt med lækre mærker og midt i det hele stod et stativ med tøj, hvor man kunne spare 75% på.. Så jeg kunne jo ikke holde igen, fandt en fin kjole og t-shirt, så nu er jeg lykkelig... Men fattig... Tror mit mastercard skal på ferie med Mias dankort et lille stykke tid....

Tørklæde fra Tiger til 30 kr.

Stylein

Acne

Ffuzzies

Det blev også til et lille tørklæde fra Tiger - har jo et eller andet med striber og til 30 kr, så var det jo et fund.. Har desuden længe kigget efter et par korte støvler, som kunne afløse mine lange Sixmix støvler, så støvlerne fra Ffuzzies til kun 100 kr. var jo et sandt røverkøb..

3 kommentarer:

AstridP sagde ...

Hvad slap du for den fantastiske Acne kjole, og er der flere tilbage ?:D:D:D:D

AstridP sagde ...

NEJ; hvor snyd!
Kan desværre ikke være i en 36, men ej. Fantastisk kup, tillykke med det :)

Jeanette sagde ...

Mange tak :D