Seneste køb + Mia K

Just Female kjole, sat ned fra 400,- til 100,-


H&M sko, sat ned fra 249,- til 98,-

Efter at have set Just Female's springcollection i går var jeg helt inspireret og ville ind i byen og lede efter nogle af de nye varer, men der var ikke kommet så meget hjem endnu, så jeg endte i stedet med den grå kjole, som jeg er sikker på vil gøre sig rigtig godt sammen med en læderjakke.
Skoene havde jeg bestilt på H&Ms hjemmeside sammen med en cardigan, som desværre skal byttes. Hvis nogen er interesseret, så kan skoene stadig købes på hjemmesiden, de har dem dog kun i str 38 tilbage, og de er lidt små i numrene, så det er bedst at købe dem et nummer større end man plejer.
I morgen kommer der i øvrigt en ny bloggerinde til på Fashion is on Fire. Det er nemlig min søde veninde Mia K, som har sagt ja til at være med. Hun har en rigtig inspirerende tøjstil og køber faktisk nyt tøj hele tiden, så jeg håber, at hun vil vise alle sine gode køb her på siden...
- ta' godt imod hende :)

Ingen kommentarer: