Mit første indlæg

Nu er det vidst ved at være på tide at få lavet mit første indlæg. Min hjerne er lidt gået på standby efter at have holdt fødselsdag en hel weekend. En af de kommende dage vil jeg lige lave et indlæg med alle mine gode gaver. - Det var virkelig en rigtig dejlig og ikke mindst indbringende fødselsdags hvor jeg fik stort set alt jeg ønskede mig, super dejligt.
Jeg fik en jakke i fødselsdagsgave, som desværre var for kort på ærmerne, så derfor skal jeg ind i byen imorgen og lede efter en erstatning. - skriv endelig hvis i har forslag til en fin forårsjakke.


Men ellers vil jeg bare lige vise jer lidt af det jeg går og venter på at få med posten



Skoene er fra Asos og kjolen er fra Vero Moda, købt på Asos.





1 kommentar:

Sundancekid sagde ...

Skoene er fantastisk søde !
kunne da være man lige skulle give ASOS et kig :D