Blog loving



Anywho var den blog, som for alvor gjorde mig afhængig.. Siden mit første besøg på deres side gik det stærkt, fra aldrig at have kendt til blogge and what so ever, tager jeg mig selv i nu dagligt at tjekke diverse modeblogge på nettet.
Jeg synes, at Anywho er fantastisk! Pigerne har en rigtig fed tøjstil og man kan hente meget inspiration fra deres blog, men samtidig får man også indblik i deres liv, hvor man kan følge dem til modeshows, på deres arbejde og andre modeevents.. I like....


En anden blog, som jeg følger meget, er Trines' Wardrobe. Jeg tror at grunden til, at jeg især kan lide denne blog, er at hun poster så mange, mange indlæg med "dagens tøj". Samtidig er hun også mega flot og hendes stil er ret vild og anderledes..


Jeg følger selvfølgelig også med i andre end lige disse to blogge, og det er svært at skulle vælge en favorit, når der efterhånden er så mange gode blogge på nettet, men der er vel nogen blogge, som passer mere til en end andre.


Hvilke blogge følger du??

Ingen kommentarer: